Sviluppu futuru di l'industria di u filu smaltatu

Prima di tuttu, a Cina hè diventata u più grande paese in a produzzione è u cunsumu di filu smaltatu.Cù u trasferimentu di u centru di fabricazione mundiale, u mercatu globale di fili smaltati hà ancu cuminciatu à trasfurmà in Cina.Cina hè diventata una basa di trasfurmazioni impurtante in u mondu.

In particulare dopu l'accessu di a Cina à l'OMC, l'industria di u filu smaltatu di China hà ancu ottinutu un rapidu sviluppu.A pruduzzioni di filu smaltatu hà superatu i Stati Uniti è u Giappone, diventendu u più grande paese di produzzione è cunsumu di u mondu.

Cù u crescente gradu d'apertura ecunomica, l'esportazione di l'industria di u filu smaltatu hè ancu aumentata annu per annu, cunducendu l'industria di u filu smaltatu à entre in u mercatu internaziunale.Siconda, i benefici di l'agglomerazione regiunale sò significativi.

U sviluppu futuru di l'industria di u filu smaltatu hè principalmente riflessu in trè aspetti.Prima, a cuncentrazione di l'industria hè più migliurata.Quandu l'ecunumia di a Cina entra in a nova normalità, u ritmu di crescita rallenta, è tutte l'industrii affrontanu u prublema di a capacità eccessiva.

Hè una pulitica perseguita vigorosamente da u statu per eliminà a capacità arretrata è chjude l'imprese contaminanti.Attualmente, a cuncentrazione di i fabricatori di fili smaltati in Cina hè in u Delta di u Fiume Yangtze, u Delta di u Fiume Pearl, è l'area di a Baia di Bohai. a cuncentrazione hè bassa.

Cù l'accelerazione di u prucessu di aghjurnamentu di a struttura industriale in u campu downstream di filu smaltatu, l'integrazione di l'industria di u filu smaltatu serà promossa.Solu l'imprese cù una bona reputazione, una certa scala è un livellu d'alta tecnulugia ponu spiccà in a cumpetizione, è a cuncentrazione di l'industria serà più migliurata.Siconda, l'aghjustamentu di a struttura industriale hè accelerata.

L'aghjurnamentu tecnulugicu è a diversificazione di a dumanda sò i fattori di attivazione per prumove l'aghjustamentu di a struttura industriale accelerata di filu smaltatu, cusì chì u filu smaltatu generale mantene un statu di crescita stabile, è prumove vigorosamente u sviluppu rapidu di filu smaltatu speciale.

Infine, a cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente sò diventate a direzzione di u sviluppu di a tecnulugia.U paese paga sempre più attente à a prutezzione di l'ambiente è a cunservazione di l'energia, l'innuvazione verde, è u prucessu di produzzione di filu smaltatu pruducerà assai contaminazione.

A tecnulugia di l'equipaggiu di parechje imprese ùn hè micca à u standard, è a pressione di prutezzione di l'ambiente hè ancu crescente.Senza a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di prutezzione di l'ambiente è l'intruduzioni di l'equipaggiu di prutezzione di l'ambiente, hè difficiule per l'imprese per sopravvive è sviluppà per un bellu pezzu.


Tempu di post: 21-mar-2023